.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه درگیری پگاه با دست نشان

به دنبال مصاحبه های نادر دست نشان علیه باشگاه پگاه، مسئولان این باشگاه که به دلیل خدمات فصل گذشته وی به تیم فوتبالشان قصد پاسخگویی رسمی و علنی نداشتند، با صدور بیانیه ای پاسخ دست نشان را دادند.

دراین بیانیه آمده است:" نادر دست نشان در صحبت های اخیرش اعلام کرده است به خاطر مردم رشت از باشگاه پگاه شکایت نمی کند اما ما از ایشان می خواهیم به خاطر همین مردم فوتبالدوست شکایت کنند تا علاقمندان به ورزش و فوتبال در این شهر از واقعیت های موجود مطلع شوند."

همچنین باشگاه پگاه با اشاره به اینکه موفقیت دست نشان در این تیم نسبی بود زیرا در شرایطی تقریبا مشابه مظلومی در ابومسلم و ذوالفقارنسب در ذوب آهن، توانستند تیم های خود را در جمع 6 تیم بالای جدول قرار دهند، اعلام کرد:" این مربی ادعا می کند که مبلغ زیادی طلبکار است اما باشگاه پگاه هم معتقد است طبق بندهای قرارداد، بیشتر حق و حقوق وی پرداخت شده است. مطمئنا شکایت ایشان به مراجع ذیصلاح برای دریافت طلبش، ضمن شفاف سازی مبلغ پرداختی به این مربی، شبهات موجود را هم برطرف می کند و مشخص خواهد کرد حق با نادر دست نشان است یا باشگاه پگاه."

باشگاه پگاه در پایان این بیانیه با اشاره به این موضوع که اگر این مسائل بیش از این رسانه ای نشود هم به نفع دست نشان خواهد بود و هم به نفع این باشگاه آورده است:" این حق طبیعی یک باشگاه است که در انتخاب سرمربی تیم خود مختار باشد. ما اعتقاد داریم فوتبال رشت موفقیت خود را مدیون زحمات جهانپور است که تیم را از دسته اول به لیگ برتر آورد. اما در شرایطی که وی همیشه برای ما محبوب است، مجبور شدیم به خاطر نتایج فوتبالی مربی دیگری را جانشین جهانپورکنیم. همچنین دست نشان هم زحمات زیادی برای تیم کشید اما در نهایت با نظر مسئولان باشگاه ذوالفقارنسب سرمربی تیم شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 5 شهريور 1387
از قدیم راست گفتند که آب که سربالا برود قورباغه ابو عطا می خونه.
حالا حکایت این اسماعیل شاد که از برکت معجزه نادر دست نشان که هیچ مربی ای حاضر نبود حتی با دریافت مبلغ کلان اعتبار حرفه ای خود را خرج تیمی از پیش باخته کند و یک شکست حتمی در کارنامه مربیگری خود ثبت کند در منصب مدیریت پگاه گیلان ماندنی شد می باشد.تیمی بی انگیزه از پیش باخته کیسه بوکس همه حریفان که سه امتیاز بازی با پگاه را با تفاضل گل بالا از آن خود می دانستند و بازی سرد و بی روح و با ترس و لرز فراوان از مشخصات بازی پگاه در زمان مربیگری جهانپور بود که اینطور اسماعیل شاد که حالا خرش بدجوری هم به مدد معجزه نادر دست نشان از پل گذشته سنگش را به سینه می زند.خوب یکی نیست به این بنده ناشکر خدا(اسماعیل شاد)بگوید که اگر مدیون جهانپور بوده و هستی پس چرا اون مربی را برکنار کردی تا تاج و تختت را از دست ندهی آنهم پستی که نان فوق العاده ای برایش دارد.آخر از قدیم گتند که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد حتما اسماعیل شاد هم با ما هم عقیده است که برای رضای خدا به این پست نان و آب دار (آنهم چه نان و آبی)چنگ نزده است!!
طرفداران پگاه بخوبی به مسائل پشت پرده تیمشان آگاهی دارند و بخوبی سره را از ناسره تشخیص می دهند و کسانی را که برای تیمشان کیسه دوخته اند را می شناسند.واقعا بحال این فوتبال تاسف می خورم فوتبالی که بعضی از مدیران عامل تیم ها با بعضی خبرنگارها تبانی می کنند و با بازیکنانی درجه چندم ساخت و پاخت می کنند و با آنها قرارداد های آنچنانی می بندند و در کنارش خود هم به نوایی می رسند و این بازیکنان به مربی تحمیل می شوند و کسی حق اخراج آنها را ندارد و ...
نه بگذارید این مسائل چون خاری در گلو بماند.فقط این را بگویم که وای از روزی که پرده ها فرو افتند و شرمسار و خجل در یوم الحسره و یوم التغابن در پیشگاه رب جلیل حاضر شویم.روزی که عذر ها سودی نبخشند.وای از آنروز وای از آنروز وای از آنروز
خودم را خودم را خودم را و شما را به تقوای الهی توصیه می کنم و بدانید که این دو روز دنیا هم با همه خوبی ها و بدی هایش خواهد گذشت و دنیا طلبی با زد و بند و تخریب و دروغ و ریا نتیجه ای جز شرمساری و عذاب اخروی نخواهد داشت.
من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم تو خواه پند گیر خواه ملال.
مجید 6 شهريور 1387
راستی به قیافه این آقا دقت کردین قسم میخورم تا حالا حتی یکبار هم با شورت ورزشی روی چمن زمین فوتبال قدم نگذاشته است . حالا هر چی میخواد در باره نادر حرف بزنه مهم نیست . اون کجا و نادر دست نشان کجا ؟ بابا بی خیال این حرف ها .حالا که دیگه خود آقا شاد هم از سریر ریاست باشگاه به پایین قدم رنجه فرمودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.528 seconds.